Wnętrza domu

W urządzaniu mieszkań najważniejszy jest świetny pomysł. Kiedy go znajdziemy, zrobienie ogólnej idei aranżacji i jej wykonanie mogą przyjść nam z łatwością. Mój blog powstał po to, by podsuwać innym ciekawsze pomysły. Inspiracją do zrobienia interesującego wystroju pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane akcesoria. Nieraz jeden detal zadecyduje, by na jego bazie wykonać całą koncepcję wystroju, a wnętrza zyskały na oryginalności.

Na swoim blogu będę się prezentować właśnie takie drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy aranżacji mojego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w fotografiach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden wybrany trend, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, ogarniam inne style i pomysły.

Postaram się być w zgodzie z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

Dodaj komentarz